Van Java naar Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Ingrid Dat - WaarBenJij.nu Van Java naar Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Ingrid Dat - WaarBenJij.nu

Van Java naar Bali

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ingrid

21 Juni 2017 | Indonesië, Sanur

Vanmorgen vroeg uit bed om de oversteek van Java naar Bali te maken.
Met de ferry duurt dit onveer 45 minuten door het omvaren.
We zaten met ons beiden boven op het voordek in de zon, verder geen mensen, de rest had zich achter op de boot een plek gezocht.
Ariz(onze reisleider) had de hele boot afgezocht om ons koffie en spekkoek te brengen.
Na het aanmeren weer in de bus om ons naar Denpasar te brengen, hier staat het Fox kantoor.
Daar van iedereen afscheid genomen en zijn we met een minibus naar hotel Prama Sanur Beach gebracht samen met nog een stel.
Toen we aankwamen hadden we de voorlopig laatste reisdag gehad.
Hier gaan we nog 2 excursies doen en vooral uitrusten en alle indrukken van Java verwerken, we hebben veel kilometers gemaakt en heel veel gezien.
Wat Bali brengt gaan we de aankomende dagen zien.