Vlindertuin en Bratanmeer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Ingrid Dat - WaarBenJij.nu Vlindertuin en Bratanmeer - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Erik en Ingrid Dat - WaarBenJij.nu

Vlindertuin en Bratanmeer

Blijf op de hoogte en volg Erik en Ingrid

23 Juni 2017 | Indonesië, Sanur

Vandaag met een privè chauffeur en Nederlands sprekende gids met ons vieren(Hans en Stella is het andere Nederlandse stel) in een vlindertuin geweest waar ze mooie grote vlinders en insekten hadden.
Hier de grootste wandelende tak op de hand gehad.
Hierna hebben we de Unesco rijstvelden in Jatiluwih bezocht, dit zijn de mooiste rijstvelden van Indonesië.
Hierna zijn we bergop, nog een uur rijdend bij het Bratan meer bij de plaats Bedegul aangekomen, dit is een oud vulkanisch meer.
Hierin ligt een heilige tempel die alleen door een priester bezocht mag worden.
Hier was het redelijk druk maar wel mooi aangelegd.
Onderweg terug geluncht.
Terug bij het hotel met elkaar overlegd om zondag naar de "Moedertempel" te gaan, dit is de oudste tempel in Indonesië, uiteraard weer met privè chauffeur en gids.

• 24 Juni 2017 - 13:44

Claudia:

Hey paps en mams,

Wat een leuke verhaaltjes weer om te lezen. De foto's zien er ook weer mooi uit.
    Zoë maar even uitgelegd wat een wandelende tak is haha.

Die vlinders zien er ook wel mooi uit!

Leuk om ook foto's met jullie erop te zien.

Dikke kus van ons

• 24 Juni 2017 - 18:51

Liesbeth Koomen:

Dat is een beste tak, en ook nog een die kan wandelen hahaha
    Mooie foto's en prachtige vlinders, leuk om jullie reis op deze manier te volgen
    Nog veel plezier !!!
    Groetjes van Liesbeth en Donald